1 |
Faktor penyumbang yang memberi kesan kepada corak perjalanan dan isipadu trafik |
Lihat |
2 |
Kesan masa menunggu terhadap pejalan kaki di persimpangan berlampu isyarat |
Lihat |
3 |
Risiko kemalangan jalan raya di simpang tiga |
Lihat |
4 |
Kenalpasti risiko bagi kemalangan maut melibatkan motosikal di jalan persekutuan di Negeri Sembilan |
Lihat |
5 |
Penganggaran Jumlah Trafik Masa Nyata menggunakan Data Trafik Google |
Lihat |
6 |
Sistem Penguatkuasaan Automatik untuk Perlanggaran Lampu Merah: Satu Kajian selepas Dua Tahun Pelaksanaan |
Lihat |
7 |
Kajian Penilaian Spatial Pelbagai Kriteria bagi Pelan Bersepadu Pengangkutan Awam dan Pembangunan Guna Tanah di Mukim Kajang, Selangor |
Lihat |
8 |
Kebolehlaksanaan Sistem Hadlaju Boleh Ubah pada Keadaan Cuaca Buruk di Lebuhraya di Malaysia |
Lihat |
9 |
Permodelan Risiko Kemalangan Trafik bagi Rangkaian Jalan di Putrajaya |
Lihat |
10 |
Penilaian Lorong Motosikal Tidak Ekslusif (NEMCL) di Malaysia: Hubungan antara Kelajuan dan Geometri Jalan Lurus |
Lihat |
11 |
Pengesahan Model Penilaian Bintang yang digunakan dalam Program Penilaian Jalan Antarabangsa (iRAP) |
Lihat |
12 |
Keberkesanan Intervensi Keselamatan Jalan Raya menerusi Program Berasaskan Komuniti di Precint 8, Putrajaya |
Lihat |
13 |
Memodelkan Hubungan antara Kemalangan Motosikal dan Aktiviti Guna Tanah |
Lihat |
14 |
Penilaian Lorong Motosikal Bukan Ekslusif di Malaysia: Hubungan Diantara Halaju dan Jalan Lurus |
Lihat |
15 |
Kesan Penambahbaikan Rekabentuk Lampu Isyarat di Persimpangan Terhadap Kadar Melanggar Lampu Isyarat dan Kebarangkalian Konflik |
Lihat |
16 |
Pendedahan Dan Riskiso Ketika Perjalanan Yang Berkaitan Dengan Pekerjaan: Kajian Kes Antara Pencarum Perkeso |
Lihat |
17 |
Keberkesanan Ops Bersepadu Tahun Baru Cina 2011 (Analisis Kelajuan Kenderaan) |
Lihat |
18 |
Mengukur Tahap Pemanduan Penunggang Motosikal yang Berpengalaman Ketika Membelok ke Kanan di Simpang Tidak Berlampu Isyarat |
Lihat |
19 |
Penilaian Lorong Motosikal Bukan Eksklusif di Malaysia: Hubungan di antara Halaju dan Geometri Jalan yang Lurus |
Lihat |
20 |
Pendedahan Pengguna Bas: Satu Kajian Kes Bus Ekpres Transit (BET) |
Lihat |
21 |
Pemodelan Hubungkait antara Kemalangan Motosikal dan Penggunaan Tanah |
Lihat |
22 |
Penilaian Prestasi Keselamatan Jalan Keluar dan Masuk ke Lorong Motosikal Eksklusif di Lebuhraya Persekutuan, F002 Menggunakan Teknik Konflik Lalulintas |
Lihat |
23 |
Mengukur Prestasi Pemanduan Penunggang Motosikal Berpengalaman Semasa Membelok ke Kanan di Simpang Tidak Berlampu Isyarat |
Lihat |
24 |
Penilaian Program Pengawalan Kelajuan Lalulintas di Persekitaran Sekolah di Malaysia |
Lihat |
25 |
Fasa 1 WRRAPP - Kajian Awal Kesan Cuaca Terhadap Kemalangan Jalan Raya |
Lihat |
26 |
Penilaian Pembahagi Jalan dan Objek Tepian Jalan Berisiko di Lebuhraya di Malaysia |
Lihat |
27 |
Penilaian Lorong Motosikal Bukan Eksklusif: Pembangunan Indeks Risiko Kemalangan Motosikal Untuk Jalan Persekutuan |
Lihat |
28 |
Hubung Kait Di Antara Masa Operasi Aktiviti Guna Tanah dan Masa Kemalangan Jalan Raya |
Lihat |
29 |
Keberkesanan Kamera Lampu Merah Dalam Mengurangkan Pelanggaran Lampu Merah Di Malaysia |
Lihat |
30 |
Kelajuan Kenderaan Berhampiran Persimpangan: Kajian Kes Hulu Langat |
Lihat |
31 |
Keberkesanan Ops Bersepadu Hari Raya Aidilfitri 2010: Kajian Mengenai Warga Lembah Klang yang Membuat Perjalanan dalam Tempoh Hari Raya Aidilfitri |
Lihat |
32 |
Kesan Penambahbaikan Lampu Isyarat Terhadap Perlanggaran Lampu Isyarat dan Kebarangkalian Konflik Kenderaan di Persimpangan Berlampu Isyarat |
Lihat |
33 |
Kesan-kesan Penggunaan Lorekan Median: Analisa Terhadap Kelajuan dan Kedudukan Lateral Kenderaan; dan Pergerakan Memotong |
Lihat |
34 |
Pembangunan Model Kemalangan Melibatkan Pejalan Kaki di Jalan Perbandaran di Negeri Selangor, Malaysia |
Lihat |
35 |
Pembangunan Reka Bentuk Geometri Lorong Motosikal yang Selamat Menggunakan Pendekatan Pengumpulan Data secara Naturalistik |
Lihat |
36 |
Penilaian Program Pengawalan Kelajuan Lalulintas di Persekitaran Sekolah-sekolah di Malaysia |
Lihat |
37 |
Mengukur Perhatian dan Prestasi dalam Persekitaran Trafik Bersimulasi Menggunakan Kaedah “Detection Response Task†|
Lihat |
38 |
Permodelan Hubungkait antara Kemalangan Motosikal dan Penggunaan Tanah |
Lihat |
39 |
Program Penilaian Jalan Raya Antarabangsa (iRAP) – Malaysia sebagai Kajian Rintis |
Lihat |